"Door onze scherpe tarieven is het mogelijk om snel een financiering te vinden. "

euro teken
Boekhouding
Financieringsvormen

Maak je geen zorgen over het financiële aspect en de tarieven.

Voor de dagbesteding en voor het opdoen van werk ervaring hanteren wij zeer scherpe prijzen die aan de onderkant zitten van de markt conforme prijzen. Voor dit tarief leveren wij zeer goede begeleiding en bieden wij een zeer goede invulling van de dag besteding van onze cliënten. Het voordeel van onze scherpe tarieven is dat wij over het algemeen vrij eenvoudig deze gefinancierd kunnen krijgen.

Wij werken met vergoedingen vanuit het PGB, WMO, ZIN (zorg in natura gemeente) en WLZ (wet langdurige zorg). Daarnaast zijn wij in contact met andere organisaties die ook hun steentje bijdragen. Dit zorgt voor rust en stabiliteit van onze cliënten zodat zij zich enkel hoeven te richten op hun zelf ontplooiing en groei.  Dit is prettig omdat dit de basis is van de door ons aangeboden trajecten. Iedereen, ongeacht wie het is, dient in alle vrijheid en zorgeloos te kunnen werken aan zichzelf.

Het gebruikelijke tarief wat wij rekenen is 46,30 € per dagdeel. Dit is zelfs particulier betaalbaar wanneer er echt geen andere mogelijkheden zijn. Dit komt alleen nagenoeg niet voor omdat gemeentes en geldverstrekkers zien welke enorme boost Stichting Re-Ma geeft aan haar cliënten.

De partners en samenwerkingsverbanden.

Wanneer er extra begeleiding of coaching ingezet wordt vanuit onze partners of samenwerkingsverbanden dan gelden er ook extra / andere tarieven. Dit is geen probleem omdat wij samen met de cliënt op zoek zullen gaan naar een financiering van deze kosten. Onze partners en samenwerkingsverbanden kunnen ook betaald worden uit WMO, PGB, ZIN of WLZ.

Zij, willen ook graag dat de cliënten zich enkel druk hoeven te maken over hun herstel, hun groei en hun toekomst. Dus achter de schermen regelen zij de rest om te zorgen voor voldoende ruimte en stabiliteit. Het gaat over maatwerk en de zorg moet als een passend kostuum terecht komen bij de cliënten.

tarieven