Wij breiden de dienstverlening uit

dienstverlening

Dienstverlening moet passen als maat kostuum

De mensen die ons kennen wisten al dat wij samenwerken met Gezinsbegeleiding Autisme. De naam zegt het al deze organisatie biedt coaching en begeleiding aan gezinnen en individuen op het gebied van autisme. Hun dienstverlening zorgt ervoor dat wij mensen die iets met ASS hebben beter kunnen begeleiden.

Al heel vaak heeft deze organisatie als klankbord gediend en hebben daardoor hun absolute meerwaarde bewezen. Voor de cliënten is het fijn te weten dat er ruime expertise voorhanden is op het gebied van Autisme. Hierdoor kunnen wij voor die doelgroep precies bieden wat nodig is en indien nodig afstemmen waar nodig is.

Het maatwerk wat wij hierdoor kunnen bieden wordt als zeer waardevol ervaren door verschillende partijen. Voor ons biedt dit de zekerheid dat onze dienstverlening een stuk completer is geworden. Wil je meer weten over deze partner dan nodigen wij je graag uit om hun website te bekijken. www.gb-autisme.nl

Naast ASS spelen er soms andere dingen bij onze cliënten.

Om te zorgen voor een volledig passende maatwerkvoorziening vonden wij dat er nog expertise ontbrak. Wij zijn dus op zoek gegaan naar nog een partner om onze dienstverlening uit te breiden voor onze cliënten. Wij zijn dan ook super enthousiast dat dit ons gelukt is bij de aanvang van 2022.

Vanaf begin dit jaar zijn wij gaan samenwerken met  Ego Centralis.  Deze coaching & begeleiding organisatie helpt en steunt cliënten op tal van gebieden.  Hun expertise ligt bij: “Trauma -> post traumatische groei, Zijnsgerichte oriëntatie, psychische problematiek, gezinsproblematiek, overbruggingszorg en algemene coaching & begeleiding.

Hun inzet is vrij breed en een mooie aanvulling op gezinsbegeleiding autisme. Het autisme stuk laten zij ook graag over aan de experts op dit gebied. Op deze manier kunnen al onze cliënten zo nodig terecht bij experts op een heel breed segment aan verschillende problemen of levensvragen. Dit is erg belangrijk omdat onze cliënten het recht te hebben om alle gereedschappen voorhanden te hebben die mogelijk zijn.

Wil je meer weten over de partner Ego Centralis? Wij nodigen je graag uit om hun website te bekijken. www.egocentralis.nl

Dagbesteding en werkervaring plus extra expertise!

Door onze dienstverlening uit te breiden met de expertise van onze partners bieden wij een absoluut totaal pakket. Wij, helpen cliënten bij het vinden en invullen van een waardevolle dagbesteding. Of, wij helpen mensen aan het opdoen van de nodige werkervaring voor de volgende stap in hun leven.

Velen vragen en problemen kunnen wij zelf natuurlijk goed beantwoorden en oplossen. Echter, sommige vragen en problemen daar is meer expertise voor nodig. Voor onze cliënten is het super belangrijk dat wij dus vraaggerichte zorg kunnen bieden en voor iedere situatie een passend antwoord hebben.

Onze doelstelling is om onze cliënten een aangename plek te bieden waar zij in alle veiligheid en met alle nodige steun goed aan zichzelf kunnen werken. Onze cliënten mogen zich waardevol en erkent voelen omdat dit heel belangrijk is. Wij weten zeker dat wij dit kunnen bieden aan iedereen die dit nodig heeft.

Een keertje kennismaken is altijd waardevol!