Stichting Re-Ma lanceert nieuwe website

website

Een website dient als online visitekaartje!

De afgelopen dagen hebben  wij achter de schermen gewerkt aan een nieuwe website voor onze stichting. Dit is natuurlijk belangrijk want wij willen zowel offline als online goed vindbaar zijn voor iedereen.

Wij hadden bedacht dat de website eenvoudig diende te zijn en makkelijk te bedienen zodat iedereen eenvoudig de nodige informatie kon lezen. Volgens ons is dat best wel goed gelukt en wij zijn dan ook trots om het eindresultaat online te publiceren.

Natuurlijk zullen wij de aankomende tijd de site verbeteren. Ook zullen wij regelmatig updates posten zodat onze bezoekers mee kunnen lezen. Deze updates gaan over nieuwtjes en oproepjes omtrent stichting Re-Ma.

Ook voor dagbesteding en werkervaring!

Wij hebben de website zo basis als mogelijk opgebouwd. Wij bieden daardoor de mogelijkheid aan onze cliënten om aan onze website te werken. Dit kan natuurlijk als dagbesteding maar ook voor het opdoen van werk ervaring.

Het is voor ons en onze cliënten een zeer uitnodigende manier om samen te werken. Er zal gewerkt worden met php, css, javascript en foto software. Soms wordt er gewerkt met sql omdat we iets bedenken wat uniek is op onze website. Tevens wordt er gewerkt aan de marketing en vindbaarheid van de website.

De look, de vindbaarheid en de content zullen dus alleen maar mooier en beter worden. Wij kijken nu al uit naar de toekomstige edities van onze site en hopen dat jullie net zo enthousiast hiervan worden zoals wij.

Een website heb je om te delen!!

Het mooie van het internet is wat ons betreft dat iedereen kan meewerken aan het zichtbaar maken van informatie. Daarom doen wij graag een oproep aan iedereen die onze website bezoekt. Zouden jullie de tijd willen nemen om onze site door te plaatsen naar jullie sociale media?

Dat zou natuurlijk supertof zijn en ons enorm helpen. Het is een kleine moeite maar voor ons een enorm gebaar. Wat ons betreft krijgt iedereen te zien wat voor prachtig bedrijf stichting Re-Ma is.

Je kan hieronder natuurlijk ook een reactie achterlaten!!