Nieuwe cliënten welkom!

cliënten

De cliënten van Stichting Re-Ma zijn heel divers

Wat voor mensen lopen er eigenlijk rond bij stichting Re-Ma wordt ons heel vaak gevraagd. Dit is precies hetgeen wat ons zo motiveert om eerlijk te zeggen. De afgelopen jaren hebben wij een enorme diversiteit aan cliënten gehad die bij ons dagbesteding kregen of werk ervaring op wilden doen.

Dit waren mensen van jonge leeftijd maar ook mensen met een oudere leeftijd. We hadden te maken met hele grote en ernstige problematiek maar ook met situaties waar enkel behoefte was aan wat meer werk ervaring. We hebben gewerkt met jongens en meisjes, mannen en vrouwen en uiteraard ook met mensen die een andere gender behoefte hebben. We hebben gewerkt met mensen uit verschillende culturen en met mensen met verschillende geloven.

Eigenlijk kunnen we simpelweg stellen dat iedereen welkom is bij stichting Re-Ma. Voor de cliënten is dit ook direct waardevol. Omdat wij altijd werken met groepen waar binnen in grote verschillen zijn is ook iedereen gewoon welkom. De onderlinge verschillen daar kunnen we allemaal van leren en van de overeenkomsten kunnen we genieten.

Iedereen is gelijk en waardevol bij ons!

De cliënten waarmee wij werken willen allemaal zorgen voor een bepaalde verbetering binnen hun persoonlijke leven. Dit kan zijn omdat ze het zelf lastig vinden om structuur en regelmaat aan te brengen in hun eigen situatie. Of, dat zij niet echts iets kunnen vinden waar zij actief mee kunnen worden. En tenslotte omdat ze vaardigheden willen leren om uiteindelijk op een goede manier aan het werk te kunnen gaan.

Ondanks dat onze inzet per persoon verschilt is iedereen bij ons gewoon gelijk. Wij zijn ervan overtuigd dat we van elkaar altijd wat kunnen leren. De positieve vibe in de groep zorgt ervoor dat iedereen stappen kan nemen in het persoonlijke leven. Kleine stappen en grote stappen maar allemaal richting een fijne verbetering op persoonlijk vlak.

Bij ons gaat het niet persé over wie je bent of wat je kunt, maar wel over wat je zou willen en waarvoor jij je in wil zetten. Zodra deze zaken bij jou aanwezig zijn ben je welkom bij STichting Re-Ma om aan jouw doelen te kunnen werken.

Door succesverhalen van anderen plek voor nieuwe cliënten!

Sommige cliënten blijven lang bij ons en dat is prima natuurlijk. Het is fijn te zien dat zij groeien in de veilige omgeving die stichting Re-Ma biedt. Andere cliënten groeien zo ver dat zij hun doelen hebben behaald. Zij stromen door naar andere plekken of vinden zelfs een passende baan.

Doordat er dus een natuurlijk verloop is hebben wij regelmatig plek voor nieuwe personen. Dit is ook mooi omdat dit de groep in beweging brengt en zorgt hernieuwde dynamiek. Het is ook direct een mooie leerschool om te leren omgaan met veranderingen.

Op dit moment hebben wij weer vrije plekken voor nieuwe cliënten. Zoek jij dus een manier om je dag beter door te komen? Wil je graag meer structuur en planning? Wil jij gaan werken maar eerst nog wat werkervaring op doen?

Alles begint met een kennismaking!! Vul ons contactformulier in!

Neem contact met ons op